Sonntag, 2. Dezember 2012

Rytuały miłosne - najlepsze zaklęcia uroki i czary miłosne


Rytuały miłosne - najlepsze zaklęcia uroki i czary miłosne


Magiczny krąg. Księżyc w magii miłości. Wybrane rytuały magii księżycowej m.in – na ożywienie miłości w aktualnym związku – na wzbudzenie miłości - w celu znalezienia miłości - Rytuał na osłabienie barier i przeszkód dla związku. Afirmacja. Wizualizacja jako technika magiczna. Rytuały całoroczne m.in - „Węzeł miłości” w celu odzyskania ukochanej osoby - „Różany” w celu w celu odzyskania ukochanej osoby ...










Tytuł książki: "Rytuały miłosne"  
- jak ożywić miłość w związku
- recepty miłosne
- rytuały miłosne
- jak przyciągnęć drugą połowę
- zaklęcia by odzyskać ukochaną osobę
- magia miłosna



autor: Maria Bucardi 

ISBN książki na CD: 978-83-927401-3-1
Książka w formacie PDF - można ją otworzyć na każdym komputerze.Książka zabezpieczona przed kopiowaniem - nie można jej także wydrukować. Książka drukowana w kategorii książki.

Cena:
książki przez email:  15,60 zł


Recenzje Czytelników:

Basia: Ciekawa książka i ciekawe rytuały. Jeżeli chodzi o skuteczność to jeszcze za wcześnie o opinię.

Agata N.: Bardzo mądra książka o tym jak odzyskać miłość kogoś, kogo kochasz.

Nina J.: Rytuały są bardzo proste i skuteczne. Wyrazy uznania Pani Mario! Polecam tą książkę.

Agata B.:  Kochana Pani Mario, dziękuję za napisanie tak przejrzystej i jednocześnie tak precyzyjnej książki. Jest to kolejna pozycja Pani autorstwa, którą jestem zachwycona i która pozwoliła mi na spojrzeć na zdarzenia, sytuacje w moim życiu z zupełnie innej perspektywy. Dzięki precyzyjnym wskazówkom i poradom w niej zamieszczonym odnośnie opisywanych praktyk jestem pewna, że odnajdę swoją połówkę pomarańczy. Oprócz dokładnych opisów rytuałów, sposobu ich wykonania i działania, moją uwagę zwróciły historie zamieszczone przez Panią, które mają przestrzegać przed zwracaniem się o pomoc do przypadkowych internetowych wróżek, magów, czy samodzielnego wykonywania rytuałów, gdy nie znamy ich pochodzenia czy autora. Człowiek, który kocha i chce być kochany gotowy jest poświęcić wiele, ale jeszcze więcej potrafią zrobić (szkody) ci, którzy chcą te jego pragnienia wykorzystać dla swoich celów.
Pisząc tą książkę podzieliła się Pani z nami - czytelnikami bardzo cenną i jednocześnie bardzo przydatną wiedzą, dała nam Pani wiarę, że każdy może sprawić, iż będą działy się magiczne rzeczy w naszym życiu.
Spis treści:

Podziękowanie
Wstęp
Wprowadzenie
Spis treści
Czy musisz korzystać z obcej pomocy
Jak wybrać właściwą pomoc
Jak rozpoznać osoby magiczne nie warte zaufania
Podstawowe informacje magiczne
Wstęp do rytuałów
Magiczny krąg
Jak zlikwidować (uwolnić) magiczny krąg?
Księżyc w magii miłości
Pełnia księżyca
Malejący księżyc
Nów
Księżyc rosnący
Wybrane rytuały magii księżycowej
Rytuał pełni „Prośba o wsparcie”
Rytuał dla fazy rosnącej księżyca – na ożywienie miłości w aktualnym związku
Rytuał dla fazy rosnącej księżyca i pełni– na wzbudzenie miłości
Rytuał dla fazy rosnącej księżyca i pełni– tulipanowe
Rytuał dla fazy rosnącej księżyca lub pełni – Rytuał w celu znalezienia miłości
Rytuał dla fazy rosnącej księżyca lub pełni – Rytuał na rozbudzenie strony seksualnej związku
Rytuał dla fazy rosnącej malejącego – Rytuał na osłabienie barier i przeszkód dla związku
Afirmacja
Co należy wiedzieć na temat afirmacji
Wizualizacja jako technika magiczna
Rytuały całoroczne
Rytuał całoroczny „Węzeł miłości” w celu odzyskania ukochanej osoby
Rytuał całoroczny „Godzina 24” w celu odzyskania ukochanej osoby
Rytuał całoroczny „Różany” w celu odzyskania ukochanej osoby
Rytuał całoroczny „z krwi” w celu odzyskania ukochanej osoby
Ważne pojęcia magiczne
Fragmenty książki:

Wstęp - fragment

Mój Drogi Czytelniku, niniejszą książkę napisałam na podstawie mojego długoletniego doświadczenia w dziedzinie subtelnej i tajemniczej magii miłosnej. Przez wiele lat dzień po dniu poświęcałam i poświęcam mój czas dla osób zakochanych, które przez własne błędy, wpływ z zewnątrz lub nagromadzenie negatywnych energii utraciły ukochaną osobę. Drugim kierunkiem mojej praktyki są osoby samotne, które od lat bezskutecznie szukają swojej drugiej połowy. Każdego dnia otrzymuję listy z prośbą o pomoc. Każda sytuacja jest inna, gdyż każdy człowiek jest indywidualistą i to, co tworzy może być podobne, ale nigdy nie jest takie samo, jak działania lub twory innego człowieka. Każdy związek, każda miłość jest inna i niepowtarzalna. Dlatego potrzebowałam lat by stworzyć tą książkę. Zebrać wszystkie przypadki, przeanalizować każdy związek, wyciągnąć wnioski z każdego kontaktu, podsumować metody magiczne, które wykorzystałam by doprowadzić dwoje ludzi do związku i oczyścić miłość by rozkwitła na nowo tak, jakby nigdy wcześniej nic złego się nie wydarzyło. Podstawą tej książki oraz jej drugiej niezależnej części pt. „Magia miłosna – Księga rytuałów i zaklęć magicznych - jak odzyskać ukochaną osobę, znaleźć prawdziwą miłość" jest moja praca magiczna w której wyniku połączyłam 1923 pary. Historia tych osób oraz moje doświadczenia, które wypłynęły z tej pracy jest w tej chwili w Twoich rękach. Setki osób skorzystały z mojej pomocy, w tej chwili żyją w związkach pełnych miłości i zrozumienia, ale to tylko setki, gdy tysiące potrzebują pomocy. Ze względu na moje ograniczone możliwości czasowe i energetyczne nie mogę osobiście pomóc każdej osobie, która prosi mnie o magię miłości. Bardzo mnie to boli, gdy muszę odmówić. Wiem, że otrzymałam te nadprzyrodzone właściwości i nadzwyczajną energię by pomagać innym, ale jestem tylko człowiekiem, który nie może pomóc wszystkim. Dlatego stworzyłam to dzieło, które z jednej strony przeznaczyłam dla osób, które pragną poznać magię miłości by polepszyć sytuację w aktualnym związku, a także dla tych osób, które utraciły ukochaną osobę i pragną wykorzystać moc magii by ją odzyskać, a także dla tych wybranych Czytelników, którzy potraktują tą książkę jako podręcznik by rozwinąć swoje własne umiejętności magiczne i w przyszłości zastąpić mnie, czyli pomagać innym w ten sposób lub podobnie, jak ja to robię w tej chwili. W następnych miesiącach powstaną kolejne książki, które przedstawią moją pracę i mogą służyć za podręczniki do nauki magii. Wszystkie praktyki magiczne są w pełni bezpieczne i możesz bez ograniczenia stosować je wg opisanych zaleceń. Książka przeznaczona jest dla osób, które jeszcze nigdy nie miały doświadczeń z magią a także specjalistów, którzy pragną spojrzeć na magię w troszkę inny sposób. To dzieło zawiera bardzo proste rytuały magiczne, które opierają się na białej magii. Niezależna cześć druga pt. „Magia miłosna – Księga rytuałów i zaklęć magicznych - jak odzyskać ukochaną osobę, znaleźć prawdziwą miłość" zawiera proste i trudne metody magiczne oparte na białej i szarej magii.  Dopasowałam je do Czytelnika, który pragnie w bezpieczny sposób odzyskać ukochaną osobę lub znaleźć swoją drugą połówkę. Rytuały są skuteczne i zalecam ich stosowanie by ukochana osoba wróciła lub „przypadkowo” znalazła się nasza druga połówka. W bardzo skomplikowanych sytuacjach należy sięgnąć do złożonych sesji magicznych, które wykona doświadczony Mag. Na temat wyboru Mistrza lub Mistrzyni Magii i na co należy zwrócić uwagę napiszę w jednym z rozdziałów tej książki.

Życzę wspaniałej lektury i cudownych doświadczeń magicznych.
Twoja Maria Bucardi Mistrzyni Magii

Rozłąka osłabia mierne uczucie, a wzmaga wielkie,
jak wiatr gasi świecę, a rozpala ogień.
François de La Rochefoucauld

Czy musisz korzystać z obcej pomocy

Mój Drogi Czytelniku, to podstawowe pytanie w magii miłosnej:
- czy trzeba korzystać z pomocy Mistrza lub Mistrzyni Magii czy też nie, gdyż możesz sobie pomóc samodzielnie.

Zadałam tutaj jedno z najbardziej dyskusyjnych pytań. W większości przypadków odpowiednio zastosowane rytuały magiczne wystarczą by pomóc sobie samemu. Wystarczy odrobina dyscypliny, silna Wola i Wiara w to, co robimy. Jeśli Twój związek dopiero się skończył lub groźbę zerwania czuć w powietrzu masz ogromne szanse by przywrócić miłość przy pomocy samodzielnych, systematycznych rytuałów, wykonywanych z pełnym poświęceniem. Jeśli jednak z natury jesteś osobą, która ma problemy z koncentracją, która żyje w ciągłym stresie a także Twój związek od dłuższego czasu charakteryzowały spory i kłótnie, wówczas należy skorzystać z pomocy doświadczonej osoby magicznej. Tak samo w przypadkach, gdy z całym poświęceniem wykonałeś wszystkie rytuały i do trzech miesięcy nie przyniosły oczekiwanego rezultatu. Oznacza to, że w praktyce Twoja Wola lub koncentracja i wiara była zbyt słaba.


Rytuał całoroczny „Węzeł miłości” w celu odzyskania ukochanej osoby

Niezbędne materiały:

2 kawałki włóczki: jeden w Twoim ulubionym kolorze i drugi w ulubionym kolorze Twojego partnera (partnerki). Długość włóczki to 50 cm.
1 czerwona świeca
kadzidełko lub lampka zapachowa. Polecany zapach: jaśmin, ylang-ylang, olejek Abramelina, olejek z płatków róży, olibanum.

Wykonanie rytuału:

Wykonujesz magiczny krąg. Zapalasz czerwoną świecę. Następnie klękasz i skłaniasz się do ziemi. Wstajesz. Siadasz i bierzesz w dłonie dwa kawałki włóczki. Teraz robisz węzełki na włóczce w odstępach około 5 cm. Przy każdym węzełku powtarzasz na głos:

Ja i x jesteśmy razem i bardzo się kochamy.

Kiedy praca została ukończona znów wstajesz padasz na kolana i pochylasz się ku ziemi. Gasisz świecę i uwalniasz magiczny krąg. Twój sznur z węzełkami namaszczasz olejkiem np. różanym i owijasz w chustę lub kawałek materiału. Idziesz do lasu i zakopujesz Twój sznureczek pod dużym, rozłożystym drzewem.



Rytuał całoroczny „Godzina 24” w celu odzyskania ukochanej osoby


Niezbędne materiały:

2 czerwone świece
olejek eteryczny z płatków róży lub miętowy

Wykonanie rytuału:

Rytuał wykonujemy o godzinie 24:00. Punktualnie o północy wykonujesz magiczny krąg. Nacierasz świece olejkiem i  gasisz światło. Teraz zapalasz świece. Koncentrujesz się wznosisz ręce ku górze. Oddychasz głęboko. Teraz obchodzisz 2 raz świece dookoła mówiąc za każdym razem, czyli dwukrotnie:

Ja i x znów jesteśmy razem i jesteśmy bardzo szczęśliwi. Idziesz zgodnie ze wskazówkami zegara. Następnie klękasz i kłaniasz się nisko. Gasisz świece, uwalniasz magiczny krąg i zapalasz światło.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen